De uitdaging
Het vinden van de juiste mensen.
Veel veranderingen hebben plaatsgevonden voor Krinkels, van een bescheiden boomkwekerij tot de Krinkels Groep met meer dan 2000 professionals. Wat echter onveranderd blijft, is de onbetwiste drive om te groeien. Wij zijn ingeschakeld door hen om hierbij te helpen. Er is geen nood aan een snelle fix, maar aan een duurzame wervingsstrategie die niet alleen talent aantrekt en behoudt, maar ook aansluit bij de langetermijndoelen van Krinkels. Om het succes van deze samenwerking te waarborgen, is een projectteam samengesteld dat zich richt op het vervullen van de wensen en behoeften van Krinkels.
De strategie
Streven naar succes.
Stap 1
Met ons team van professionals hebben we een gerichte marketingcampagne ontwikkeld om Krinkels meer grip te geven op werving en om de online zichtbaarheid te vergroten. Na grondig onderzoek naar de doelgroep hebben we strategische advertenties geplaatst, gericht op professionals die interesse hebben in carrièrekansen bij Krinkels.
Stap 2
Onze campagne ‘Waar groen talent bloeit!’ trok gekwalificeerde professionals aan door de nadruk te leggen op de bedrijfscultuur en kernwaarden. De boodschap in deze campagnes legde de focus doorgroeimogelijkheden, het belang van teamwork en vakmanschap om succes te behalen in groene projecten.
Stap 3
Onze succesvolle samenwerking heeft geleid tot een wervingsstrategie die heeft geresulteerd in een aanzienlijke toename van het aantal nieuwe medewerkers. Daarnaast heeft het ook bijgedragen aan een grotere online zichtbaarheid en een effectieve communicatie van de kernwaarden van het werkgeversmerk van Krinkels naar de buitenwereld.
Het resultaat
Onze nauwe samenwerking met Krinkels heeft geresulteerd in een succesvolle formule voor het vinden van de juiste kandidaten. Deze succesvolle samenwerking illustreert de kracht van een duurzame wervingsstrategie die niet alleen talent aantrekt en behoudt, maar ook naadloos aansluit bij de langetermijndoelen van Krinkels en hun ambitie om te blijven groeien in hun vakgebied.
Belangrijkste resultaten
Meer info?
Ben je nog niet uitgelezen? Lees meer over onze aanpak op de pagina voor opdrachtgevers. Wil je eens afspreken? Neem dan gerust contact met ons op voor een belletje of een kop koffie. We spreken je snel!