De uitdaging
Het vinden van de juiste mensen.
Het vinden van de perfecte kandidaat vergt tijd, toewijding en expertise, iets waar onze specialisten met enthousiasme in doken. Met volle inzet en passie selecteerden we niet alleen een kandidaat met de juiste vaardigheden, maar ook iemand die naadloos aansloot bij de bedrijfscultuur en groeiambities van Florèz. Zo kon Florèz blijven doen waar ze het beste in zijn: stijlvolle en comfortabele jeans creëren die het leven van de moderne vrouw verrijken.
De strategie
Onze missie is om te slagen.
Voor ons was dit een mooie kans om onze recruitment expertise uit te breiden naar de wereld van de fashionbranche. Dankzij een goede strategische sessie begrepen we zowel het merk als de doelgroep direct en konden we snel en doelgericht handelen.
Onze aanpak in drie stappen:
Stap 1 – Inzicht in het profiel & bedrijf
We begonnen met een strategische sessie om de bedrijfscultuur, functie en ideale kandidaat scherp te krijgen. Vervolgens gaven we recruitment advies en optimaliseerden we het wervingsproces met ons ATS-systeem, een softwareoplossing die sollicitaties centraliseert en automatisch beheert voor een efficiënte kandidaatselectie.
Stap 2 – Actieve werving en job marketing
Op basis van de strategische sessie ontwikkelden we gerichte job marketingcampagnes en benaderden we actief geschikte profielen via LinkedIn. Door onze datagedreven aanpak bereikten we snel de juiste profielen.
Stap 3 – Screening van kandidaten
Binnen no-time ontvingen we een sterke instroom van kwalitatieve kandidaten. Onze recruitment specialisten voerden telefonische screenings uit op basis van harde eisen, competenties en culturele fit. Geschikte kandidaten werden direct voorgesteld en na goedkeuring ingepland voor gesprekken.

Belangrijkste resultaten
Het resultaat
Dankzij onze gerichte aanpak hebben we binnen twee maanden de perfecte Senior Marketing Specialist voor Florèz gevonden. In de eerste maand, waarin nog geen directe match werd gerealiseerd, bouwden we hiermee wel actief aan de zichtbaarheid van het werkgeversmerk. Deze fase leverde een sterke instroom van hoogwaardige kandidaten op, waarvan elke voorgestelde kandidaat volledig voldeed aan de verwachtingen van Florèz.
Na twee maanden kon Florèz een nieuwe collega verwelkomen, een perfecte match voor hun team en groeiplannen!
Meer info?
Ben je nog niet uitgelezen? Lees meer over onze aanpak op de pagina voor opdrachtgevers. Wil je eens afspreken? Neem dan gerust contact met ons op voor een belletje of een kop koffie. We spreken je snel!